luni, 12 aprilie 2010

Covenant în CONTROL


Joi seara, 8.04.2010, am ajuns, la concertul suedezilor de la Covenant în Control, după multe peripeţii (când ne-am hotarât sa mergem biletele erau SOLD OUT - am avut noroc cu organizatoarea evenimentului care s-a lăsat impresionată de rugăminţile unei amice, şi ne-a făcut rost de bilete - şi am plecat cu bateria de la camera foto descărcată - am reuşit să o încarc într-un bar :).
Concertul a început cu întârziere, dar cu acest aspect m-am obişnuit deja, cu Brada lui Novac, care timp de aproximativ o oră ne-a , sau cel puţin pe mine m-a, încântat cu diverse mixuri.
În aplauzele publicului şi într-un nor de fum şi-au făcut apariţia si cei 3 de la Covenant, care au susţinut un show pe cinste. Interpretul, magistral, m-a impresionat modul în care trăia muzica, a coborât printre spectatori, spre disperarea gărzilor de corp, care nu ştiau cum să-l scoată mai repede, se apropia de marginea scenei pentru a fi mai aproape de noi, două bis-uri şi multe mulţumiri, ne-au arătat că şi ei au fost la fel de impresionaţi...
Eu am fost destul de ocupată să fac poze, şi trebuie să-i mulţumesc domnişoarei( fan autodeclarat), care m-a lăsat în faţa scenei, în locul ei, să fac nişte prim-planuri :)...
Şi încă mai trebuie să-mi cer scuze, unui individ, pe care l-am călcat în picioare, efectiv, în timpul ultimei melodii, şi care m-a lăsat mută, când, după ce i-am cerut scuze, mi-a replicat :" Sunt prea tari , ca să mai conteze altceva!" :)

2 comentarii: