miercuri, 2 iunie 2010

Thievery Corporation In Sofia


Şi am ajuns şi la Sofia...la concertul celor de la Thievery Corporation,şi tot drumul pe tren mi-au sunat în cap două fraze:
1. Who needs therapy when you have Thievery?
2. These guys put the TC(Thievery Corporation), in THC ( THC-substanţa activă din marijuana).
Concertul a fost magnific, cei doi talentaţi artişti, alături de prietenii lor din Africa de Sud, Brazilia, Argentina, America de Nord, au reuşit mai mult decât un spectacol.
Am fost acolo , în primul rând, aproape de toată nebunia, atât de aproape de scenă, încât iţi venea să sari de gard direct lângă ei şi am simţit tot schimbul de energie între ei şi public, comunicarea a fost excelentă.
Şi bulgarii au fost un public pe măsură, tot concertul au dansat, au cântat, au ovaţionat, au aplaudat...
Au fost nevoiţi să se intoarcă de trei ori pe scenă, pentru că nu ne opream din aplaudat şi din strigat... ultima melodie a fost cântată în lacrimi...de fericire.
Au plecat de acolo împliniţi, aşa cum de altfel am plecat şi noi :).
Aşa că îi aşteptăm şi în Ro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu