miercuri, 11 august 2010

My bucket list(idee preluată şi prelucrată)

Se spune că un procentaj de 96% din oameni nu doreşte să işi cunoască momentul exact al morţii. Eu cred că fac parte, mai degrabă, din cei 4%. Şi dacă, iniţial, am tins către majoritate, doar din perspectiva faptului că aş fi foarte dezamăgită şi aş începe să mă panichez la aflarea momentului ultimei respiraţii, în cele din urmă mi-am dat seama că nu există privilegiu mai mare decât cunoaşterea acestei clipe.
Care ar fi cele mai arzătoare , sau cele mai nebuneşti, sau cele mai profunde, cele mai pline de inspiraţie dorinţe înainte de a muri?
Lista mea de dorinţe începe azi, nu ştiu când şi dacă se termină, dar sper să reuşesc să bifez cea mai mare parte din item-uri:
1. Vizită India, Japonia(dacă s-ar putea primăvara când sunt cireşii înfloriţi), China, Thailanda, Iordania, Norvegia, Peru, Argentina, Chile, Cuba, Bolivia, Maroc, Portugalia....şi cred ca mai sunt :).
2.Să cânt la pian Lacrimosa - Lacrima Mosa.
3.Să pictez un tablou pe care să mi-l pun pe perete.
4.Să sar cu paraşuta sau coarda elastică/să fac alpinism.
5.Să îmi tatuez floarea de cireş mult visată .
6.Să ajut un om să renunţe la un viciu.
7.Să experimentez Satori.
8.Să plantez un pom/copac.
9.Să fac origami.
10.Să asist la o operaţie(cardiochirurgie sau neurochirurgie).
11.Să lucrez cu copii cu dizabilităti.
12.Să găsesc parfumul care rezonează cu mine.
13. Să cânt în faţa unui public.

2 comentarii:

  1. E o idee ineresanta...ar trebui sa imi fac si eu o lista ca asta!! Ai bifat ceva pana acum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deoacamdata nu, dar o sa termin Facultatea si o sa lucrez cu copii si poate chiar o sa reusesc sa conving oamenii sa renunte la vicii :)

      Ștergere