marți, 2 martie 2010

Cel mai frumos compliment

Gabriel Garcia Marquez, spunea că :"Secretul fericirii este să faci numai ceea ce te pasionează". Şi încă nu îmi dau seama dacă este adevărat sau nu, dar pot să spun că este plăcut să mă regăsesc cu ajutorul a ceea ce îmi place cu adevărat: să râd, să mă joc, să mă plimb, să beau un ceai cald sau un pahar de vin citind o carte, să întâlnesc oameni vechi sau noi, să descopăr locuri excepţionale care ţi se prind de suflet de la prima vedere, să cânt şi să dansez.
Pentru mine, muzica şi, ca o extensie a ei, dansul, a fost cel mai bun tovarăş, cea care mi-a descris sufletul, fără de care simţeam că nu sunt întreagă, şi înţeleg acum profunzimea legăturii dintre noi, gândindu-mă la perioada în care nu puteam să ascult nici o melodie, pentru că s-a rupt ceva în mine. Şi sentimentul de satisfacţie pe care îl ai, o dată la ceva timp, când întâlneşti o melodie care se mulează pe tine, tocmai atunci când credeai că nu mai există nimic deosebit.
Şi dansul...maniera perfectă de a-ţi expune sufletul.
Iar cineva a spus despre mine:"Când o vezi dansând pe fata asta, îţi dai seama că viaţa chiar e mişto!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu