luni, 1 martie 2010

Improvizaţie

Săptămâna trecută, luni, 22.02.2010, am ajuns , din pură întâmplare--- ca de obicei---, la un spectacol de improvizaţie al trupei Improvisneyland, în El Comandante. Şi, deşi se anunţa a fi foarte plictisitor, în sală fiind maxim 20 de persoane, băieţii+fata, au reuşit un spectacol mai mult decât extraordinar, care mi-a alungat toată starea de proastă dispoziţie, din ziua respectivă, plus că mi-am propus să ajung să îi văd şi a doua zi. Ce mi-a plăcut a fost exuberanţa şi pasiunea acestor oameni pentru ceea ce fac, faptul că nu s-au descurajat în faţa unui public "numeros", vitalitatea şi deschiderea către public, şi nu în ultimul rând umorul de bună calitate.
Ca şi recomandare, trebuie văzuţi, dar nu o dată, ci de mai multe ori, pentru a înţelege foarte bine ceea ce fac şi munca deosebită.
Pentru detalii :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu